pondělí 17. září 2018

Jak se Petronelka vdávala a Brhi plakala

"...no a na tu obálku musíte napsat 'Novomanželé Petrovi'," radila mi máma, když mi pomáhala balit svatební dárek (aneb ona ho balila a já držela v ruce izolepu a blbě koukala). V tu chvíli mi začalo docházet, že se moje kamarádka z gymplu, kterou znám devět let, opravdu vdává. A ne, vůbec jsem nebrečela už při balení dárku. A ne, vůbec nebrečím pokaždý, když si na to vzpomenu. A už vůbec nebrečím právě teď, když jsem náhodou zjistila, že už si předělala příjmení na Facebooku. Proč se ptáte? 

Obdiv k tomu, že se pro tak vážný čin rozhodla v relativně nízkém věku, jsme museli s pár kolegy ze třídy uznat už na parkovišti, kde jsme podepisovali společné přání ke svatbě.
"Jak to mám podepsat?! A psacím, nebo tiskacím? Kam to mám napsat? Máme nějakej systém?!" znělo parkovištěm a pět rádoby dospělých lidí se snažilo podepsat blbý svatební přání.
"Tyvole, my nejsme ani ready jít někomu na svatbu, jak může být ready si někoho vzít," shrnula jsem naši snahu v závěru unaveně a znovu tak vzdala hold naší -teď už vdané paní- Petronelce. 


Byli jsme tak zmatení, že jsme mnohdy nevěděli kam jít a co máme dělat. To mi vnuklo geniální myšlenku. 
+ Hej až já se budu vdávat, tak vám na zadní stranu pozvánky napíšu přesný popis toho, co máte dělat, jo?

Chcete obřad v kostce?
Všichni věděli, že budu brečet. Všichni mě měli nechat na pokoji. 

Všichni byli hrozně překvapení, když jsem fakt začala brečet. Všichni na mě čuměli, jako by v celém kostele nebylo nic zajímavějšího. 
Ale já byla "úplně v pohodě, čumte se dopředu, tam máte oltář".

Po obřadu jsme se rozdělili na podřadný plebsty privilegované, kteří byli pozvaní na hostinu. (Haha, vůbec si privilegovaná Brhi nemusela hledat, jestli se píše po obřadu, nebo po obřadě - obojí btw.)
A nastala éra, kterou jsem pracovně nazvala: "Toho bohdá nebude, aby gymplák od stolu utíkal."

Už jsem vám říkala, jak moc těžký je být na svatbě a jet svoji cukrfree challenge? Hodně těžký, milé děti, hodně těžký. Ale o to víc místa vám zbude pro zdravý dobroty a to přeci chcete! Obzvlášť, když jste parta ohromně inteligentních vysokoškoláků, kteří umí rozeznávat jednotlivé druhy zeleniny. 

- Co je to?
+ Taková ta bílá zelenina co vypadá jak mrkev.
- Pórek?


A ještě víc jim tyto neznámé druhy zeleniny chutnají...

- Hele, když to namočíte do tý majonézy, je to snesitelný. 

A co teprve hlavní jídla, který mění chutě!

- Petroneli, vy tady máte kuřecí řízek, co chutná jako kapr!

A poté, co jsme se všichni napucli jak prasátka, přišel na řadu společenský tanec, aneb "jó, ten název si pamatuju z tanečních, ale kroky nedám". Ale dali, chlapci, dali.
A bacha jo, šel tancovat i střízlivý Dwarf, jelikož musel zpátky řídit. Shodly jsme se ale na tom, že jsem měla řídit já. Já se totiž dokážu uprostřed tanečního parketu ztrapňovat i zcela při smyslech. Dwarf si to užívá jen pod vlivem. Velmi silným vlivem. Tak příště.


V závěru bych chtěla říct, že já na řadě nejsem. Kytku místo mě chytla slečna, co hraje rugby a chytla ji asi už po páté. Tak snad příští rok přestane hrát a radši se vdá, aby měly šanci taky ostatní.

Ze svatby jsme odcházeli napapaní, nabumbaní, šťastní i za novomanželé a spolužák o sobě mimo jiné prohlásil, že je střízlivý muž. Na to pohotově zareagoval jeho kamarád. 
+ Nevím, jestli se víc směju tomu, že jsi muž, nebo tomu, že jsi střízlivej. 

A takhle to bylo se vším. Ale bylo to fakt skvělý. Tak zas někdy na další gymplácký svatbě! 


Nemám ani šajna, komu je to podobný... O:)

Díky za přečtení a Petronelku, já vím, že se opakuju, ale... hlavně buďte moc moc moc šťastní, jóó? 

Žádné komentáře:

Okomentovat