úterý 25. srpna 2015

Brigáda podruhé aneb Mozkomor a Eiffelovka zasahují

Se stále se ochlazujícím počasím přichází v práci zcela nové zážitky, které vystačí na další článek. Nevěděla jsem, že trávení času se střínětem na mě bude mít tak inspirativní vliv...

"Vypadáš jak E.T." oznámím jí, když si nasadí kapuci, která v kombinaci s drdolem vypadá skutečně zajímavě. Faktem ale je, že jí takhle aspoň netáhne na hlavu, což já o sobě říct nemůžu. Postavím se proto aspoň na desku, díky níž jsem blíž k zapnutému topení. Nezáleží na tom, že teď u toho pásu vyčuhuju jako žirafa.
"Vy jste fakt dvojka tyjo," zhodnotí nás ségra u svačiny. "Mozkomor a Eiffelovka přebírají u pásu plasty."

"Jo kdyby plasty," vzpomenu si po svačině na sestru, když z plastového pytle vysypu mrtvolu ptáka. 
"Hele, mrtvej pták," odsunu ho ze své půlky pásu, protože ten smrad je vážně něco. 
"To je kohout ne?" odpoví mi stříně a já pokrčím rameny. 
"Kohout jako není pták?" nechám tu smrdící věc odjet a překonávám při tom dávící reflex. 

"Tohle je lepší než mrtvej kohout, co?" zeptá se s úšklebkem stříně, když kolem nás jede nafukovací panna. Vyfouknutá, samozřejmě. 

"Já nevím, ty lidi jsou asi úplně blbý. Jak můžou do plastu vyhodit skelnou vatu, vždyť tam slyšíš to "sklo", ne?!" vzteká se stříně, když z pytle horko těžko dostává atribut, který tady ani nemá co dělat. 
"Jako v papíru taky slyšíš "papír" a koukej," odpovím jí, když ve stejnou chvíli z pásu vysbírávám starý časopisy. 

"Vyli si to, ne?" hodí stříně hlavou k flaškám plným neidentifikovatelného tekutého hnusu, který se z nich před vyhozením musí nejprve vylít. Když ale otevřu první flašku, v místnosti se ozve rána, víčko vylítne na druhou stranu pásu a ještě mě přitom praští do prstů, které mě ještě notnou chvíli poté brní. 
"Au," vydechnu šokovaně a stříně vyprskne smíchy. Potom, co se mi tohle stane ještě dvakrát, má vylívání tekutin na starost ona. Se kvůli blbý brigádě nenechám zabít. 

A myšlenka, která mi po celý studený týden běžela hlavou? 

Jestli někdo potřetí vypne to topení, tak už mu vypnu dejchání!

Už počítám dny do konce... :P


Další zážitky z mé skvělé brigády jsou tady. Díky za přečtení, jaké jsou vaše další highlighty z letní práce? 

2 komentáře:

  1. Zajímavá brigáda :D ale tak snad aspoň mile peněžně ohodnocená. To s tím Mozkomorem a Eiffelovkou mě upřímně rozesmálo :D Já letos sbírala maliny a jahody s Rumunama, člověk si pak lépe uvědomuje, že ovoce a zelenina v obchodech se jen tak sama nevykouzlí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a pravda, peněz snad bude dost :D Celkově jsou brigády velice motivační. Člověk si uvědomí, co fakt nechce dělat :D CTG

      Vymazat