sobota 16. března 2019

#1 čupirína: Když tvůj bejvalej zbouchne holku a nejsi to ty

Co je čupirína?

A bacha jo, tohle jsem náhodou nevystalkovala, tohle se ke mně neslo ze všech stran, že bych to nemohla ignorovat, i kdybych chtěla.

Když se to vezme kolem a kolem, tak vlastně proč ne, žejo. Miminka jsou roztomilý, voní a celý proces zrození je vlastně zázrak. Přeju jim, ať jsou šťastní, protože já jsem a můžu potvrdit, že není víc. 

Ale. 

Pojďme být chvíli nekorektní. 


Protože já se opravdu nemůžu přestat smát. 

To, že jim v nějakých dvaceti letech asi chybí takový ty drobný "detaily", které by jim zajistily jednodušší život, je jen jejich věc a určitě to zvládnou.  
Ale že mi fotku jejich idylky pošle holka, se kterou jsem se o něj před lety rádoby přetahovala nebo cože, je prostě bizár, který mě fakt baví. 
Že já budu ta, která bude krotit její výlevy typu "No fuj!" a "Mě nasrali, že ani jednu z nás nepozvali na svatbu!", bych si v době ne úplně příjemného rozchodu fakt nepomyslela. 

Stejně musím uklidňovat i Potkana a ségru, které měly zmíněný rozchod přímo z první ruky. Z nějakého důvodu se jich totiž stále drží docela silná nechuť vůči dotyčnému. Ségru krom znechucených poznámek dokonce napadlo, že se mi možná ozve bývalá nejlepší kamarádka, která s dotyčným po našem rozchodu nějakou dobu randila. 

Ségra: Říkala přeci, že k sobě třeba časem zas najdete cestu, no ne? 
Já: Nojo. Ale já jdu na druhou stranu.

A když na tuhle novinku i vaše babička zareaguje slovy: "No vidíš, ještěže to dopadlo tak, jak to dopadlo." a záchvatem smíchu, tak víte, že je ve výsledku vše, jak má být. 

Takže já s úsměvem pozvedám sklenici vína, přeju jim všechno nejlepší a jsem fakt ráda, že tohle štěstí zatím nepotkalo mě. 
A s ještě větším úsměvem vzpomínám na jeho kamaráda s krásnýma očima a ještě hezčím zadkem. Jmenoval se úplně stejně a bydlel o barák níž. Takže, lidi, já si vlastně nevybrala špatně. Prostě jsem se přehmátla, no!


Já jejího, ona mého a jinak jsme dokonale spokojené ♥

Jak se vám líbila první čupirína? Díky za přečtení. Těšte se na dalších 887! 

Žádné komentáře:

Okomentovat