středa 15. března 2017

Ha ha, ho ho, he he

Název odkazuje ke známé scéně z mé oblíbené pohádky Šíleně smutná princezna, kde princezna nevzrušeně hodnotí všechny pokusy o to ji rozesmát. Je možné, že tak nějak dopadne můj článek. Už dlouho si totiž uvědomuji, že můj styl humoru není pro každého. Je plný slovních hříček, drzých a sarkastických poznámek a občas sklouzává až do klasické černoty, tak typické pro obyvatele naší země. A jelikož se obklopuji přesně takovými lidmi, mohu publikovat tento článek plný nasbíraných slovních hříček, drzých a sarkastických poznámek a všudypřítomného černého humoru. Není zač.

Jelikož vím, že lidé jsou čím dál línější číst a jelikož jsem tyto hlášky nasbírala v průběhu několika měsíců, naservíruji je vám bez zbytečné omáčky, která by vás v tomto případě stejně jenom zdržovala. 
Nejvíce níže popsaných hlášek jsem vyprodukovala s kamarády ve škole, protože tam člověk nad hovadinama přemýšlí nejčastěji...

Filozofujeme s kamarádkou, že naše milovaná češtinářka neustále nosí roláky
Kamarádka: "Myslíš, že chce být jako Steve Jobs?"

V angličtině pro změnu nasazujeme na fiktivní postavy
Učitelka: "A hlavní hrdinka této knihy se musela živit vlastním tělem."
Kamarádka: "To jako prodala ledvinu?"

Znuděné úvahy vznikají i v ZSV při probírání filozofů...
Já: "Myslíš, že Shopenhauer rád nakupoval?"
A kamarádka vzápětí vrací úder
K: "Myslíš, že když Nietzsche jako malý něco provedl, říkala mu jeho maminka, že je nietzschema?"

Já do toho vždycky musím přidat trochu té černoty...
Učitelka: "Doporučuji vám na toto téma knihu O lásce a tmě."
Já: "Vsaď se, že je to o dvou slepcích, co se do sebe zamilovali."

Posílám kamarádce fotku z plesu, která je kvůli osvětlení v době focení červená
Kamarádka: "Aspoň to má takovou svou atmosféru, no."
Já: "Jo, takovou menstruační."

Strýček rozumuje, že podle nejnovějších studií nás od šimpanzů liší jenom 1% genu a jediný skutečný rozdíl je to, že mluvíme a jíme maso
Já: "Takže takovej introvertní vegan je vlastně opice."

Profesor ZSV nás obohatí citátem, že humor je kořením života
Já: "Tak jsem asi pepř."

Kamarádka se češe před hodinou
Já: "Krášlíš se pro spolužáky?"
K: "To určitě no, krasavci."
Já: "Ty jsi ošklivá!"
K: "Voni jsou oškliví!"


Právě jsem vám vzala asi tři minuty života, pokud jste se ani jednou neusmáli. Pokud ano, nemáte zač. Napište do komentářů nějaký váš vtip, který se vám v poslední době povedl. Díky za přečtení. 


2 komentáře:

  1. Já si většinou svoje poznámky nechávám pro sebe, protože jsou sice trefné, nicméně právě proto by je moje okolí moc neocenilo.
    U tvých jsem se však pobavila dobře, hlavně u Steva Jobse a ZSV :D
    Jenom u Jobse mi to nedá, snad odpustíš :D

    "Myslíš, že chce být jako Steve Jobs?"
    "Myslíš být tak geniální, slavná nebo umřít na rakovinu?"

    OdpovědětVymazat