úterý 28. října 2014

Moji oblíbení YouTubeři

Čau lidi, 

myslím, že když úplně první článek obsahoval moje úplně první české video, je tak nějak logický, že druhý článek by mohl obsahovat mých pět nejoblíbenějších YouTuberů (a bylo sakramentsky těžký je vybrat, to mi věřte).


1. Superwoman

Je dost těžký popsat tuhle YouTuberku, protože ji prostě a jednoduše miluji z celého srdce. Je z USA, je jí 25 (aspoň myslím :D) a je naprosto dokonalá. Nedělá žádný beauty videa, ani DIY ačkoli je holka (možná proto ji tak zbožňuju), ale má ty nejvtipnější videa, jaký jsem kdy viděla. Pro ukázku jedno u kterýho padám smíchy pokaždý, když ho vidím: 




2. Tyler Oakley

Předpokládám, že tohohle dokonalýho človíčka všichni moc dobře znáte, ale stejně ho sem dám. Je gay, amík, a můj naprostej miláček, takže jestli proti němu někdo něco máte, dobře vám radím si to neventilovat přede mnou. Naprosto miluju jeho drunk challenges s mojí další láskou, Sawyerem Hartmanem, takže tady jedna je: 



3. Jim Chapman

Tenhle britský YouTuber je prototyp dokonalého muže. Vysoký, vysportovaný brunet s krásnýma očima a britským přízvukem je podle mě sen každé ženy. Fakt není den, kdy bych ho nezáviděla jeho krásné snoubence Tanye, a tak si jeho skvělý hlas užívám alespoň v jeho pravidelných videích, které nejsou nic převratného, ale prostě jsou a to je hlavní:



4. Tanya Burr

Další dívka v mém seznamu nejdokonalejších lidí na týhle planetě se stejně jako Jim pyšní britským přízvukem a neodolatelným vzhledem. Beauty videa v podstatě nesleduju, ale videa z její dílničky si nikdy ujít nenechám. Upřímně, pouštěla bych si její hlas i namísto ukolébavky před spaním, kdybych mohla. Nejradši mám její favourites videa:

 


5. TheFineBros

Poslední místo je fakt nejtěžší na vybírání. No nakonec jsem vybrala kanál dvou kamarádů (bráchové myslím ve skutečnosti nejsou), v jejichž videích sice září lidí, které najali na reakci v podstatě na cokoli, ale o to víc si vážím toho, jak geniálně mají všechno promyšlený a taky toho, že se u většiny videí skutečně od srdce pobavím, nebo si pobrečím: 

 


A mám to za sebou... první oficiální článek je venku, tak snad se líbil a jestli mezi vaše oblíbence patří někdo jiný, určitě dejte vědět v komentářích :)

Adios! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat