středa 29. října 2014

Cesta za lepší postavou...?!

Čau lidi, 

ne, nehodlám sem psát nejrůznější cvičební metody, které provozuji asi tak milionkrát denně (protože je neprovozuju, cha), ani recepty na nulakalorický jídla (protože je nežeru, cha), chci vás pouze přesvědčit, že cvičení a obecně udržování se v kondici nemusí být nutné zlo a může to být i docela zábava, když se budete třeba jen minimálně držet pár následujících přátelských rad.


1. Dobrá inspirace

Může to být modelka, zpěvačka, herečka, ale nejlepší je, když tu inspiraci můžete mít před sebou ve chvíli, kdy cvičíte, tzn. že dotyčná osoba dělá working out videa. U mě jsou to Mandy Jiroux a Danielle Peazer. Obě jsou úžasný tanečnice (Danielle v budoucnu věnuju celý jeden článek) a obě dávají na YouTube videa, jak cvičí. Teda, Mandy má spíš dancing tutorialy, video, kde cvičí má jen jedno, ale zrovna to jedno si dávám každý ráno, protože je krátký a prostě boží, hele: 



Dani naopak s videi začala teprve nedávno (znám jí díky jejímu blogu) a v každým videu se věnuje určité části těla. Zatím má jen video na zadek, nohy a ruce, ale až dodá zbytek, plánuji přejít z cvičení Kynychový (jo já vím trapný, ale funguje to), na ni. Ty videa vypadají docela jednoduše, ale věřte mi, když to člověk zkusí, cejtí v těle každej sval :DD




2. Dobrá hudba

Tohle nemusím rozepisovat, když člověk poslouchá svoji oblíbenou muziku, hned mu jde všechno líp. Vím, že když cvičíte podle videí, tak je v pozadí obvykle nějaká hudba, která vás ruší, ale když už cvičení jedete po několikátý a pamatujete si, co přijde, není nic lehčího, než zvuk vypnout :)

3. Střídání aktivit

Tohle asi zní hodně hloupě (kdo by chtěl měnit typ cvičení, když mu vyhovuje), ale já to tak dělám a taky mi to vyhovuje. Mám prostě takový období. Podle videí nejvíc cvičím na podzim a v zimě, asi abych zahnala tu depku ze zhoršujícího se počasí a taky abych furt neseděla jen u počítače či televize. Na jaře jsem nejvíc boxovala a tancovala zumbu, asi abych po zimě nabrala tu ztracenou energii (i když teď se k boxování vracím zase - mám čas a navíc to skvěle odbourává stres ze školy). A v létě jsem každý den vyrážela na kole (nejlepší relax) plus jsem pořád někde lítala se psama (ale bacha, choďte až večer, přes den je strašný vedro.

4. Pomocníčci

V dnešní době chytrých telefonů, počítačů a bůh ví čeho ještě, je nejlepší způsob na to, jak se udržovat ve formě, přítomnost nejrůznějších aplikací v mobilu. Já jsem si v poslední době oblíbila appku Water Your Body. Je naprosto primitivní. Zadáte tam váhu, ona vám vypočítá kolik toho musíte přes den vypít a pak vás každou hodinu buzeruje, ať se napijete. Musím říct, že za tu dobu, co aplikaci používám, se mi rapidně zvedla procentuální návštěvnost záchodů, ale na druhou stranu mám i lepší pleť a celkově se cítím líp, takže můžu jenom doporučit :)


5. Hlavně v klidu

Ta nejdůležitější rada ze všech je ale jasná  - ať už vypadáte jakkoli, jste krásné, a proto se za perfektní postavou nemusíte honit dnem i nocí, A jestli někdy takový pocit máte, zkrátka si pusťte All About The Bass a spolu s tabulkou čokolády se na ten klip minimálně třikrát podívejte :)




Snad se vám lehce motivační článek líbil, budu ráda za každou odezvu :)

Adios!



6 komentářů:

  1. Wohoou :3 umíš krásně psát (y) článek se mi moc líbil, ale nejlepší je stejně poslední bod :D
    *Kajojínka :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dikyy :) ja vim, posledni je taky nejdulezitejsi :DD

      Vymazat
  2. No a chybí ti tam nějaký zdravý jídelníček :-) Jinak to chce vydržet a nepovolit. Já bych bez cvičení nemohla být, už jsem na tom závislá :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten tam nemam protoze prave sezeru na co prijdu, jediny stesti ze taky pravidelne cvicim :D jinak diky za koment :)

      Vymazat
  3. Moc supr článek, dobře si mě inspirovala! Já chodím 2x týdně na tancování, ale chybí mi to posilování-hlavně na břicho! Já občas cvičím na youtube podle blogilates a je mi to asi nejpříjemnější :) www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to sem rada, diky :) na tu blogilates taky urcite mrknu :)

      Vymazat